Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’ne Döner Sermaye Bütçesinden Karşılanmak Üzere Personel Alımı Yapılması İçin Girişimde Bulunduk.2016-2017 yıllarını kapsayan 3. Dönem Toplu Sözleşme Görüşmelerinde Bayındır, İnşaat, Yol, Yapı, Tapu ve Kadastro hizmet kolunda genel yetkili sendika olan Bayındır Memur-Sen olarak, üyelerimizin taleplerini Kamu İşveren Heyetine sunduk ve tarihi kazanımlar elde ettik.
3. Dönem Toplu Sözleşme Görüşmelerinde Genel Yetkili sendika olarak Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü çalışanlarımızın iş yoğunluğunu azaltmak ve çalışma barışını sağlamak için yoğun mücadeleler sonucunda elde ettiğimiz TKGM döner sermaye bütçesinden karşılanmak üzere personel alımı ve fazla mesai ücreti ödenmesi konusu hükme bağlanmıştır.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün personel ihtiyacının karşılanması konusunda gerekli çalışmanın yapılması ve özellikle Tapu Müdürlüklerinin iş yoğunluğu göz önünde bulundurarak 3. Dönem Toplu Sözleşme sonucu Sendikamız tarafından kazanılan personel alımı ile ilgili maddenin Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’ne yazı yazılmış ve toplu sözleşme maddesinin biran önce hayata geçirilmesi konusunda gerekli çalışmaların başlatılması talep edilmiştir.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’ne Personel Alımı ile ilgili Yazımız:
Bu gönderiye henüz kimse yorum yapmadı