Genel Başkanımız Soner Can Tufanoğlu ve Genel Başkan Yardımcımız Gökhan Şimşek, 2024-2025 yıllarını kapsayan 7. Dönem Toplu Sözleşme Tekliflerimizi Bakanlığa sundu.
Bayındırlık, İnşaat ve Köy Hizmetleri Hizmet Kolunda Genel Yetkili Sendika Bayındır Memur-Sen ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı arasında görüşülecek olan ve 2024-2025 yıllarını kapsayan 7. Dönem Toplu Sözleşme Taleplerimiz, Bakanlığa sunuldu.
BAYINDIRLIK, İNŞAAT VE KÖY HİZMET KOLUNA
İLİŞKİN TOPLU SÖZLEŞME TALEPLERİ
(7. DÖNEM 2024-2025)
Koruyucu giyim malzemesi
Madde 1- (1) Bu hizmet kolu kapsamında bulunan kurum ve kuruluşların şantiye, atölye, laboratuvar, yer altı ve açık arazi şartlarında görev yapan personeli ile göreve hazır personeline, hizmetin gereği olarak görev esnasında giyilmesi gereken koruyucu giyim malzemesi verilir. Giyim malzemelerinin standartları ile hangi personele ne kadar süreyle verileceği ve nasıl muhafaza edileceği hususları ile bu malzemelerin kullanımına ilişkin usul ve esaslar kurum ve kuruluşlar ile hizmet kolunda yetkili sendika tarafından birlikte belirlenir.
Koruyucu Gıda Yardımı
Madde 2- (1) Bu hizmet kolu kapsamında bulunan kamu kurum ve kuruluşlarında zehirleyici, boğucu ve insan sağlığını tehdit eden ortamlarda birfiil çalışan personele gıda yardımı ödenir. Gıda yardımının cinsi, miktarı ve kimlere verileceğine ilişkin usul ve esaslar kurum ve bu hizmet kolunda yetkili sendika tarafından belirlenir.
Zehirli, Gazlı ve Radyasyonlu ortamlarda çalışan personelin zamları
Madde 3- (1) Bu hizmet kolu kapsamında bulunan kamu kurum ve kuruluşlarında zehirli, gazlı ve radyasyonlu çalışma ortamlarında fiilen görev yapan personelin 17.04.2006 tarihli ve 2006/10344 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Devlet Memurlarına Ödenecek Zam ve Tazminatlara İlişkin karara ekli (I) sayılı Cetvelin (B) Teknik Hizmetler Bölümünün Dipnot 2.nci sırasına gore yararlanmakta oldukları iş riski zammı puanları bir kat artırımlı ödenir.
Lisans Tamamlama
Madde 4- (1) Bu hizmet kolunda çalışan 4688 sayılı kanuna bağlı kamu görevlileri arasında Teknik bölümlerden ön lisans diploması alanlardan Yükseköğretim Kurulunun belirleyeceği teknik alanlarda lisans tamamlama eğitimi yaptırılır. Bu eğitimler, Yükseköğretim Kurulunun belirleyeceği alanlarda uzaktan eğitim yöntemleri ile verilebilir. Uygulama eğitimleri için Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı ve Hizmet kolundaki ilgili Bakanlıklar ile Yükseköğretim Kurulu iş birliği yapar. Bu eğitimlerin usul ve esasları Yükseköğretim Kurulunca belirlenir.
TKGM personeli için fazla çalışma ücreti
Madde 5- (1) Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü merkez ve taşra teşkilatında görev yapan memurlar ile sözleşmeli personelden normal çalışma saatleri dışında fiilen çalışanlara her bir personel için ayda 50 saati geçmemek üzere yılı merkezî yönetim bütçe kanununda belirlenen fazla çalışma saat ücretinin beş katını aşmamak kaydıyla döner sermaye bütçesinden fazla çalışma ücreti ödenir.
Tapu Müdürlüklerinde çalışan personelin ek ödemeleri,
Madde 6- (1) Tapu Müdürlüğü personelinden, Tapu Sicili Tüzüğünün 4 üncü maddesinin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında çalışan personele 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye göre yararlanmakta oldukları özel hizmet tazminat oranlarına 30 puan ilave edilir.
Tapu Müdürlüklerinde çalışan personele yeni unvan verilmesi,
Madde 7- (1) Tapu Müdürlüklerinde Tapu Sicili Tüzüğünün 4 üncü maddesinin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında görev yapan ve unvanlarının farklı olması nedeniyle aynı işi yapmakla birlikte farklı maaş ve özlük haklarına sahip personelin Tapu İşlem Memuru unvanı altında yeniden ihdas edilecek bir kadroya atanmasına yönelik çalışma yapılacaktır.
Kadastro Müdürlerinin ek ödemeleri,
Madde 8- (1) 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye ekli (I) sayılı cetvele göre Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bünyesinde Kadastro Müdürü kadrosunda bulunanların yararlanmakta oldukları ek ödeme oranına 50 puan ilave edilir.
Tapu Kadastro Tazminatı
Madde 9- (1) Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, Milli Emlak Genel Müdürlüğü kadrolarında merkez ve taşra teşkilatında memur ve sözleşmeli personel pozisyonlarında bulunanlardan tapu ve kadastro hizmetlerinde, arazide fiilen çalışanlar ile yapılan işlemlerin tapu tescili ile ilgili işlemlerinde çalışan personellere, döner sermaye bütçesinden ödenmek üzere, fiilen çalıştıkları her gün için 300 gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak tutarda tapu ve kadastro tazminatı ödenir.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Personeline Ek Ödeme
Madde 10- (1) 6083 sayılı sayılı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Personeline Ek Ödeme Yapılması Hakkında Kanunun 8. Maddesinin Dördüncü fıkrası ‘‘Döner sermaye geliri elde edilmesine ilişkin hizmetler Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü merkez ve Taşra personeline yaptırıldığı takdirde, döner sermaye gelirlerinden ödenmek üzere, kendilerine 5000 rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak tutardan, yaptıkları hizmetin özelliğine ve güçlüğüne göre Genel Müdürün onayı ile belirlenecek miktarda aylık görev ücreti verilir.’’ şeklinde uygulanır.
Kadastro Müdürlüklerinde Araç Kullananlara İlave Ücret
Madde 11- (1) Kadastro Müdürlüklerinde görev yapan memur ve sözleşmeli personelden Tapu ve Kadastro hizmetlerini aynı zamanda araç kullanarak fiilen yerine getiren kamu görevlilerine aylık ilave 750 TL ücret ödenir.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Personel İhtiyacı
Madde 12-(1) Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünün Personel İhtiyacının karşılanmasına yönelik çalışma yapılacaktır.
Mesleki Sorumluluk Fonu
Madde 13- (1) Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bünyesinde Tapu ve Kadastro Müdürlüklerine akitli ya da akitsiz işlem yapan personele Medeni Kanunun 1007. Maddesinden doğan ve mahkeme kararıyla kasıtlı olmadığı anlaşılan personel ile ölümü halinde kasıt aranmaksızın rücu ödemelerinin karşılanması için Mesleki Sorumluluk Fonu oluşturulur. Döner Sermaye gelirlerinden aktarılacak ve miktarı Maliye Bakanlığı görüşüyle belirlenecek tutarda Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde görev yapan ve emekli personelin mesleki zararları Mesleki Sorumluluk Fonundan karşılanır.
Arşiv Memurlarının Teknik Hizmetler Sınıfına Geçirilmesi
Madde 14- (1) 190 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin eki Cetvellerin Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğüne ait bölümünde Genel İdari Hizmetler Sınıfında yer alan "Arşiv Memuru" kadro unvanıyla görev yapan ve öğrenim şartlarını taşıyan personellerin Teknik Hizmetler Sınıfına geçirilmesine karar verilmiştir.
İşçilikte Geçen Sürenin Sayılması
Madde 15- Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nde geçici işçi (büro personeli) olarak çalışırken, 5620 sayılı kanun ile 657 sayılı kanuna tabi kadrolara atanan personelin (özelleştirme nedeniyle kapatılan kurumlardan TKGM’ye devredilen personel dahil) aynı görevi yürütmeleri nedeniyle geçici işçi olarak çalıştıkları sürelerin kadro/derecelerine sayılmasına karar verilmiştir.
Karayolları Genel Müdürlüğünde araç kullananlara ilave ücret
Madde 16- (1) Karayolları Genel Müdürlüğü merkez ve taşra teşkilatında şoför kadro ve pozisyonlarında görev yapanlar hariç olmak üzere görevlerini aynı zamanda araç kullanarak fiilen yerine personele aylık ilave 750 TL ücret ödenir.
Seyyar görev tazminatı
Madde 17- (1) Karayolları Genel Müdürlüğü bünyesinde Bakım ve İşletme Şefliklerinde gişe sistemleri izleme memuru ve tünel İzleme memuru olarak çalışanlardan asli görevleri gereği memuriyet mahalli dışında ve belirli bir görev bölgesi içinde fiilen gezici olarak görev yapanlara seyyar görev tazminatı ödenmesi uygulamasına ilgili mevzuatı çerçevesinde devam edilir.
Şube Şefliği Görevi Yapanlara İlave Ödeme
Madde 18- (1) Karayolları Genel Müdürlüğü bünyesinde Bakım ve İşletme Şeflikleri ile Şube Şefliklerinde Fiilen Şube Şefi olarak görev yapanlara aylık ilave 1500 TL ücret ödenir.
Yol Kenarı Denetim İstasyonlarında Çalışanlara İlave Ücret
Madde 19- (1) Karayolları Genel Müdürlüğü kadrosunda çalışan memurlar ve sözleşmeli personelden Yol Kenarı Denetim İstasyonlarında görev yapan personele çalıştıkları her gün için 100 TL tutarında ilave ücret ödenir.
Karayolları Genel Müdürlüğünde fazla çalışma ücreti
Madde 20- (1) Karayolları Genel Müdürlüğü kadrosunda çalışan memurlar ve sözleşmeli personelden, normal çalışma saatleri dışında fiilen görev yapanlara, her bir personel için ayda 50 saati geçmemek üzere yılı merkezî yönetim bütçe kanununda belirlenen fazla çalışma saat ücretinin beş katını aşmamak kaydıyla fazla çalışma ücreti ödenir.
Araçlara Kasko Yapılması
Madde 21- (1) Bu hizmet kolu kapsamında yer alan kurum ve kuruluşlara ait teknik donanımı yüksek ve özel nitelikli araçlar ile arama, kurtarma ve yardım faaliyetlerine katılan araçların kasko sigortası giderleri, bütçeye bu amaçla konulacak olan ilgili tertiplerinden karşılanır.
Karayolları Karla Mücadele ve Yol Tazminatı
Madde 22- (1) Karayolları Genel Müdürlüğü kadrolarında görev yapan memur ve sözleşmeli personelden, arazide fiilen görev yapanlara ilgili bütçe kaleminden karşılanmak üzere, aylık (5000) gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak tutarda tazminat ödenir.
Karayollarında çalışan personele tayın bedeli verilmesi
Madde 23- (1) Karayolları Genel Müdürlüğü Kadro ve Pozisyonlarında görev yapan personellere 2155 sayılı Kanuna göre tayın bedeli verilir.
Madencilik faaliyetlerinin İncelenmesi ve Denetlenmesinde gündelik
Madde 24- (1) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Karayolları Genel Müdürlüğü, İlbank A.Ş ve Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı tarafından Madencilik ile 6491 sayılı Türk Petrol Kanunu kapsamında petrol faaliyetlerinin incelenmesi ve denetlenmesi için memuriyet mahalli dışında görevlendirilen merkez ve taşra personeli hakkında da 3213 sayılı Maden Kanununun 35 inci maddesinin ikinci fıkrası hükmü uygulanır.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı fazla çalışma ücreti
Madde 25- (1) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı kadrolarında görev yapan memur ve sözleşmeli personelden şikâyet, ihbar, denetim, tespit ve kontrollük hizmetleri ile, milli emlak birimlerinde çalışan personelden normal çalışma saatleri dışında fiilen görev yapanlara, her bir personel için ayda 50 saati geçmemek üzere yılı merkezî yönetim bütçe kanununda belirlenen fazla çalışma saat ücretinin beş katını aşmamak kaydıyla fazla çalışma ücreti ödenir.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Araç Kullananlara İlave Ücret
Madde 26- (1) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatında şoför kadro ve pozisyonlarında görev yapanlar hariç olmak üzere görevlerini aynı zamanda araç kullanarak fiilen yerine personele aylık ilave 750 TL ücret ödenir.
Milli Emlak Genel Müdürlüğü Personel İhtiyacı
Madde 27- (1) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Milli Emlak Genel Müdürlüğü birimlerinin Personel İhtiyacının karşılanmasına yönelik çalışma yapılacaktır.
Kurul üyelerinin huzur hakkı
Madde 28- (1) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Merkez ve Taşra teşkilatında görev yapan personelden 19.04.2012 Tarih ve 28269 sayılı resmi gazete de yayınlanarak yürürlüğe giren Kültür Varlıklarını Koruma Yüksek Kurulu ve Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Kurulları Yönetmeliği uyarınca toplantılarda fiilen raportörlük ve onama işlemi yapanlara ilgili yönetmeliğin 17. Maddesi uyarınca ödeme yapılır.
Kontrollük hizmetlerinde ilave ödeme
Madde 29- Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatı kadro ve pozisyonlarında görev yapanlardan, 10/7/2018 tarihli ve 30474 sayılı Resmi gazete de yayımlanan 1 Nolu Cumhurbaşkanlığı Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 97 nci maddesi kapsamında etüd, tespit, denetim ve kontrol görevi yürüttükleri her gün için 300 gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak tutarda ilave ödeme yapılır.
Ek Ödeme
Madde 30- (1) Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığında İlgili mevzuat uyarınca yürütülen Kontrol, Denetim ve tespit faaliyetlerinde görevlendirilen ve denetçi belgesine sahip personel ile aynı veya benzer ünvanlı pozisyonlarda istihdam edilen sözleşmeli personelin 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye gore yararlanmakta oldukları ek ödeme oranlarına 30 puan ilave edilir.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı personeline tayın bedeli verilmesi
Madde 31- (1) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatı kadro ve pozisyonlarında görev yapan kamu görevlilerine 2155 sayılı Kanuna göre tayın bedeli verilir.
Fazla çalışma ücreti
Madde 32- (1) Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı merkez ve taşra teşkilatında, normal çalışma saatleri dışında görev yapan memurlar ve sözleşmeli personele, fiili fazla çalışmalar karşılığında yılı merkezi yönetim bütçe kanununda belirlenen fazla çalışma saat ücretinin beş katı tutarında fazla çalışma ücreti ödenir.
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığında araç kullananlara ilave ücret
Madde 33- (1) Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı merkez ve taşra teşkilatında şoför kadro ve pozisyonlarında görev yapanlar hariç olmak üzere görevlerini aynı zamanda araç kullanarak fiilen yerine personele aylık ilave 750 TL ücret ödenir.
Arama kurtarma teknisyenlerinin iş riski zammı
Madde 34- (1) Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı taşra teşkilatı arama kurtarma teknisyeni kadrolarında bulunanlara, 17/4/2006 tarihli ve 2006/10344 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Devlet Memurlarına Ödenecek Zam ve Tazminatlara İlişkin Karara göre 3000 puan üzerinden iş riski zammı ödenir.
Toplu taşıma
Madde 35- (1) Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı merkez ve taşra teşkilatında çalışan personele resmi üniformalı bulundukları sürece belediyeler tarafından işletilen toplu taşıma araçlarından ücretsiz yararlanırlar.
AFAD Personeline İlave Ödeme
Madde 36- (1) Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı kadro ve pozisyonlarında çalışan personele, sahada fiilen görev yapmaları nedeniyle Devlet Memurları yiyecek yardımı yönetmeliğinden yararlanamadıkları günler için, aylık 2100 gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak tutarda ödeme yapılır.
Birlik Müdürlerinin ek ödemesi
Madde 37- (1) Afet ve Acil Durum Başkanlığı kadrolarında Birlik Müdürü Unvanında fiilen görev yapanlara 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye göre yararlanmakta oldukları ek ödeme oranlarına 35 puan ilave edilir.
Fiili Hizmet Süresi Zammı
Madde 38- Deprem, sel, heyelan, çığ, yangın, kimyasal, biyolojik, radyolojik, ve nükleer kazalar gibi afet ve acil durumlar ile sivil savunma hizmetlerini yürüten Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı merkez ve taşra teşkilatı bünyesinde görev yapan personelin, görevlerini ifa ederken maruz kaldıkları risk ve tehlikeler nedeniyle prim ödeme gün sayılarına her 360 gün için 90 gün fiili hizmet süresi zammı olarak eklenir.
Enformasyon Memuru, Kameraman Ve Otobüs Kaptanlarının Teknik Hizmetler Sınıfına Geçirilmesi
Madde-39 (1) 190 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin eki Cetvellerin Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlına ait bölümünde Genel İdari Hizmetler Sınıfında yer alan "Enformasyon Memuru, Kameraman ve Şöför (Otobüs Kaptanlığı bölüm mezunu)" kadro unvanıyla görev yapan ve öğrenim şartlarını taşıyan personelin Teknik Hizmetler Sınıfına geçirilmesine karar verilmiştir.
AFAD tazminatı
Madde 40- (1) Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı merkez ve taşra teşkilatında görev yapan personele, aylık (5000) gösterge rakamının memur aylık katsayısı ile çarpımı sonucu bulunacak tutarda AFAD tazminatı ödenir.
DAP,GAP,KOP ve DOKAP Kapsamında çalışanlara Büyük Proje Tazminatı ödenmesi;
Madde 41- (1) Doğu Anadolu Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı (DAP), Güneydoğu Anadolu Projesi Kalkınma İdaresi Başkanlığı ( GAP), Konya Ovası Projesi Bölge Kalkinma idaresi (KOP) ve Doğu Karadeniz Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı (DOKAP) kadrolarında çalışan personele 2006/10344 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Devlet Memurlarına Ödenecek Zam ve Tazminatlara İlişkin Karara ekli (II) sayılı Cetvelin Teknik hizmetler (E) Teknik hizmetler bölümünde düzenlenmiş Büyük Proje Tazminatı ödenir.
Fazla Çalışma Ücreti
Madde 42- (1) Doğu Anadolu Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı (DAP), Güneydoğu Anadolu Projesi Kalkınma İdaresi Başkanlığı ( GAP), Konya Ovası Projesi Bölge Kalkinma idaresi (KOP) ve Doğu Karadeniz Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı (DOKAP) kadrolarında çalışan personelden normal çalışma saatleri dışında fiilen görev yapanlara, her bir personel için ayda 50 saati geçmemek üzere yılı merkezî yönetim bütçe kanununda belirlenen fazla çalışma saat ücretinin beş katını aşmamak kaydıyla fazla çalışma ücreti ödenir.
İLBANK A.Ş ÇALIŞANLARINA YEŞİL PASAPORT HAKKI
Madde 43- (1) 5682 sayılı pasaport kanunu’nun 14. Maddesine ‘’6107 sayılı sayılı Ilbank AŞ. Kanununa tabii banka personeli’’ ibaresinin eklenmesine karar verilmiştir.
İlbank Personel Tavan Ücretleri
Madde 44- (1) İller Bankası A.Ş personeli ücretinin tespitinde 2393 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararının 3. Maddesinde b fıkrasında belirlenen ücretler uygulanır. Personele ödenen her türlü sosyal yardım, Temettü ve Performans Primi ödemelerinde bu tavan sınırı uygulanmaz.
İş Sonu Tazminatı
Madde 45- (1) 6107 Sayılı İlbank A.Ş Kanunu’nun 12. Maddesi ‘’Bankada Sözleşmeli Statüde çalışan personele, toplam ödemelere konu olan brüt tutarı üzerinden (Kıdem tazminatı tavanını aşmamak şartıyla) iş sonu tazminatı ödenir’’ şeklinde uygulanır.
Sosyal Denge Tazminatı
Madde 46- (1) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile İller Bankası A.Ş kadro ve pozisyonlarında istihdam edilen kamu görevlilerine, 4688 sayılı Kanunun 32nci maddesinde yer alan usul ve esaslar çerçevesinde sosyal denge tazminatı ödenir. Ödenebilecek sosyal denge tazminatı aylık tavan tutarı en yüksek Devlet memuru aylığının (ek gösterge dâhil) %100’üdür. Sosyal denge tazminatının verilmesi yönünde yapılabilecek sözleşmelerde, tavan tutarı aşmamak kaydıyla ödenebilecek tazminatın aylık tutarı, görev yapılan birim ve iş hacmi, görevin önem ve güçlüğü, görev yerinin özelliği, çalışma süresi, kadro veya görev unvanı ile derecesi gibi ölçütlere göre farklı olarak belirlenebilir.
Doğum Yardımı
Madde 47- (1) İller Bankası A.Ş kadro ve pozisyonlarında istihdam edilen kamu görevlilerine, 1 brüt maaş tutarında doğum yardımı ödemesi yapılır. Bu madde kapsamında yapılacak ödeme maaş tavanı hesabına dâhil edilmez.
Kontrolörlük ve Sigorta Gelirleri
Madde 48- (1) 08.02.2011 tarihli 6107 sayılı Kanunun 13/4 maddesi, İller Bankası A.Ş. Ana Sözleşmesinin Mali ve Sosyal Haklar başlıklı 30. Maddesi ve anılan kurumun Yönetim Kurulu'nun 10.03.2011 tarihli ve 10/113 sayılı kararı gereğince ödenmesi gereken Bakiye Kontrolörlük ve Sigorta Hizmeti Gelir alacağının personele ödenmeyen kısmının ödenmesi hususunda çalışmalar yapılacaktır.
Ek Özel Hizmet Tazminatı
Madde 49- (1) Toplu Konut İdaresi Başkanlığı merkez ve taşra teşkilatında görev yapan personele 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun "Zam ve Tazminatlar" başlıklı 152. maddesi (Ek paragraf: 21/3/2006 – 5473/3) gereğince ek özel hizmet tazminatı verilir.
Toplu Konut İdaresi Başkanlığında araç kullananlara ilave ücret
Madde 50- (1) Toplu Konut İdaresi Başkanlığı merkez ve taşra teşkilatında şoför kadro ve pozisyonlarında görev yapanlar hariç olmak üzere görevlerini aynı zamanda araç kullanarak fiilen yerine personele aylık ilave 750 TL ücret ödenir.
TALEPLERİMİZİN PDF HALİNE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ.